Top
Phpuniverset logo
 

INDHOLD

Forside

Script libary

Job annoncer

Tips og Tricks

Konkurrence

Downloads

Dokumenter

PHP bog shop

Forum

Online udviklere


ARTIKLER

CSS

Diverse

E-handel / annoncer

Grafik

Html

Internet

Javascript

Linux

PHP/MySQL

Programmer

Flash

Søgemaskiner

Windows

C / C++


INFO

Information

Annoncering

Kontakt

Forside Forum PHP, mysql Svært script

Svært script


 

Svært script

Jomiii  

Hej.
Jeg søger en til at lave min nye hjemmeside. Hvis I har spørgsmål er I velkomne til at
skrive til Jomi_kbhn@hotmail.com :)


Når man er logget ind skal man have mulighed for:
Se sin profil
Redigere profil - Man skal kunne redigere: Profiltekst, billede, oplysninger (mail, navn,
msn, tlf. nr, hjemmeside, adresse osv.)
Oprette profilbillede
Se andres profiler
Skrive i forum
Skrive til andre profiler
Skrive artikler (skal godkendes af admin. Hvis det godkendes (I request) skal det under
Artikler)
Kommentere artikler
Kommentere nyheder
Se shoppen/bestille i shoppen
Skrive via kontakt side
Se sine point samt point optjeningsmuligheder (Skal kunne ændres af en admin)
Se credits samt credits optjeningsmuligheder og hvad credits kan bruges til (Skal kunne
ændres af en admin)
VIP
Besøge partnere og tjene point samt credits (dvs. at der skal være linkcounter for hver
bruger samt admin skal være i stand til at se statistik)

UDOVER det skal brugere stadig kunne se menuen
ADMINS SKAL VÆRE I STAND TIL AT SE IP NÅR DE BESØGER BRUGEREN - GERNE DE IP'S FRA DE
SENESTE 5 INDLOGNINGER

ADMINSYSTEM:
Opret og rediger brugere (inkl. Tilføje/Fjerne credits/point fra brugeren)
Opret nyhed
Opret artikel
Slet nyhed
Slet artikel
Ban bruger
Tilføj ting i shoppen
Opret link i menu (Link: Foreksempel er Partners, sponsorer og VIP LINKS i menuen)
Skrive nyhedsbrev
Se og acceptere/afslå request - request: Når en bruger har: Opdateret sin profil, skrevet
artikel, efterspurgt noget i shoppen mm.
Se og svare på kontaktsager - Kontaktsager: Når en bruger har skrevet noget i formularen
under "Kontakt os"! Formularen skal bestå af: Emne og besked. Den skal derefter sættes op
på en admin side så alle admins har muligehed for at svare.
Ændre/opret reklamer på siden
Ændre/opret i ALLE links i menuen
Give brugere VIP - Credits - Point (Manuelt)
Ændre pointmuligheder/creditmuligheder
Ændre andres status (Ændre brugernes rang - Gøre dem til admins!)
Oprette konkurrencer
Ændre i menuen (Foreksempel ændre i indhold under "partners")
Se statistik (linkcounter) for hver enkelt bruger (Hvis muligt også henvisninger)
Slette brugere (i tilfælde af 2 brugere, snyd mm.)

PÅ PROFILEN:
Når en bruger besøger en profil, skal siden vises nogenlunde sådan:
*Bruger*, brugerens profilbillede, antal optjente point og profiltekst
*bruger* er *status* (Online/Offline)
Denne bruger er: VIP/Ikke VIP
Statistik *bruger* (Ny side åbnes, her står: Oprettet d.: *dato* - sendte beskeder:
*Sendte beskeder* - Modtagne beskeder: *Modtagne beskeder* - Logins: *Antal logins* -
Mail: *Mail* OSV OSV!!

Botten:
Når en bruger er oprettet skal botten i en privat besked skrive: EMNE: Oprettelse! TEKST:
Hey *bruger*! Tak fordi du har oprettet en bruger på Danish Gaming. Vi håber du nyder dit
ophold. - Hvis du skulle have nogle spørgsmål kan du skrive til os igennem "Kontakt os" i
menuen!
Når en bruger har opdateret sin profil skal den skrive en privat besked med teksten: Vi
har nu modtaget din request. En admin vil se på din profiltekst. Husk: Den må IKKE
indeholde reklame!
Når en bruger har fået svar på en support/kontaktsag skal der skrives en mail til brugeren
hvori link til kontakt sagen står! ( det skal også være muligt for brugeren at svare på
sagen yderligere! )
Når en bruger får accepteret en request modtages der en privat besked til brugeren hvor
der står: EMNE: Request! TEKST: Din request om *request emne* er blevet accepteret af
*admin nick*. Du har fået indsat: *point* point på din konto
Når en bruger får afslået en request modtages der en privat besked til brugeren med
teksten: EMNE: Request! TEKST: Din request om *request emne* er blevet afslået af *admin
nick*. Du er blevet frataget: *point* point på din konto
Når der kommer en ny konkurrence skal alle brugere modtage en email med teksten: EMNE: Ny
konkurrence! TEKST: Ny konkurrence. Præmien er: *præmie*. Du kan tilmelde dig konkurrencen
via hjemmesiden - Du skal være logget ind for at tilmelde dig. Tilmeldingsfrist:
*tilmeldings frist*! 
Når der kommer en ny 

FORSIDE - (Ikke logget ind)
Forside nyheden (Den nyhed som admin skriver)
Login
Glemt pass
Opret bruger
MENU:
Nyheder
Artikler
Forum - (Kun for indloggede)*
Links
Point - (Kun for indloggede)* ***PÅ DENNE SIDE SKAL DER VÆRE EN TOP 10. DE 10 BRUGERE SOM
HAR FLEST POINT!***
Credits - (Kun for indloggede)*
VIP - (Kun for indloggede)*
Partnere
Sponsorer
Konkurrencer - (Kun for indloggede)*
Anbefalinger
Tilbud - (Kun for indloggede)*
Webshoppen - (Kun for indloggede)*
Online events
CS 1.6
Crew
Danish Gaming
Kontakt os - (Kun for indloggede)*
* = Man kan se den i menuen, men så snart man trykker på linket, står der at man skal have
en bruger for at se sidens indhold



POINT:
En brugers "point" og "credits" skal afhænge af:
#1 Hvor mange timer brugeren har været online
#2 Om brugeren har udfyldt: Profiltekst, billede, mail, msn, adresse osv.
#3 Hvor mange indlæg brugeren har skrevet i forum
#4 Hvor mange beskeder brugeren har sendt til andre brugere (Interne beskeder)
#5 Hvor mange fejl brugeren har fundet på siden, og derefter kontaktet supporten
#6 Hvor mange artikler brugeren har skrevet
#7 Hvor mange links, sponsorer og partner sider brugeren har besøgt
#8 Modtagne beskeder
#9 Kommentarer
#10 Henvis en ven!

#1 Timer (Antal timer brugeren har været online):
5-7 timer = 5 point yderligere (1 credit på brugerkonto)
8-9 timer = 6 point yderligere (1 credit yderligere på brugerkonto)
10-11 timer = 8 point yderligere (1 credit yderligere på brugerkonto)
12-13 timer = 10 point yderligere (1 credit yderligere på brugerkonto)
14-16 timer = 12 point yderligere (1 credit yderligere på brugerkonto)
17-22 timer = 14 point yderligere (2 credits yderligere på brugerkonto)
23-28 timer = 15 point yderligere (2 credits yderligere på brugerkonto)
29-35 timer = 18 point yderligere (3 credits yderligere på brugerkonto)
36-100 timer = 25 point yderligere (5 credits yderligere på brugerkonto)
Herefter gives der 40 point yderligere pr. 100 time. (10 credits yderligere på
brugerkonto)

#2 Bruger redigering (Om brugeren har udfyldt: Profiltekst, billede, mail, msn osv)
Brugeren får indsat 10 point yderligere på sin konto hvis en admin vælger at ACCEPTERE
profiltekst (5 credits yderligere på brugerkonto) - Hvis ikke (altså pga. reklame skal der
fratages 3 credit fra brugeren og 20 point)
Brugeren får indsat 15 point yderligere på sin konto hvis en admin vælger at ACCEPTERE
profilbillede (10 credits yderligere på brugerkonto) - Hvis ikke skal der fratages 5
credit fra brugeren
Brugeren får indsat 10 point yderligere på sin konto hvis en admin vælger at ACCEPTERE
brugerens mail (5 credits yderligere på brugerkonto) - Hvis ikke skal der fratages 5
credits fra brugeren
Brugeren får indsat 5 point yderligere på sin konto hvis en admin vælger at ACCEPTERE
brugerens msn (5 credits yderligere på brugerkonto) - Hvis ikke skal der fratages 5
credits fra brugeren
Brugeren får indsat 5 point yderligere på sin konto hvis en admin vælger at ACCEPTERE
brugerens adresse (10 credits yderligere på brugerkonto) - Hvis ikke skal der fratages 20
credits fra brugeren
Andet: Brugeren får 3 point yderligere på sin konto hvis en admin vælger at ACCEPTERE
dette (3 credits yderligere på brugerkonto) - Hvis ikke fratages der 5 credits fra
brugeren


#3 Indlæg (Forum):
5-15 indlæg = 1 point (1 credit på brugerkonto)
16-30 indlæg = 1 point yderligere (1 credit yderligere på brugerkonto)
31-55 indlæg = 2 point yderligere (2 credits yderligere på brugerkonto)
56-89 indlæg = 2 point yderligere (2 credits yderligere på brugerkonto)
90-125 indlæg = 3 point yderligere (3 credits yderligere på brugerkonto) 
116-150 indlæg = 3 point yderligere (3 credits yderligere på brugerkonto) 
151-200 indlæg = 4 point yderligere (4 credits yderligere på brugerkonto) 
201-249 indlæg = 4 point yderligere (4 credits yderligere på brugerkonto) 
250-301 indlæg = 5 point yderligere (5 credits yderligere på brugerkonto) 
Herefter skal der gives 10 point yderligere pr. 75'ene indlæg. (7 credits yderligere på
brugerkonto) 

#4 Interne beskeder (Sendte beskeder):
1-10 beskeder sendt = 1 point yderligere på konto (1 credit yderligere på brugerkonto)
11-19 beskeder sendt = 1 point yderligere på konto (1 credit yderligere på brugerkonto)
20-30 beskeder sendt = 2 point yderligere på konto (2 credits yderligere på brugerkonto)
31-40 beskeder sendt = 2 point yderligere på konto (2 credits yderligere på brugerkonto)
41-60 beskeder sendt = 3 point yderligere på konto (3 credits yderligere på brugerkonto)
61-89 beskeder sendt = 4 point yderligere på konto (4 credits yderligere på brugerkonto)
90-140 beskeder sendt = 5 point yderligere på konto (5 credits yderligere på brugerkonto)
141-200 beskeder sendt = 5 point yderligere på konto (6 credits yderligere på
brugerkonto)
Herefter gives der 30 point pr. 75'ene besked sendt (8 credits yderligere på brugerkonto)

#5 Fejl på siden (Brugeren finder fejl på siden og skriver i kontakt os)
1 fejl = 20 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
2 fejl = 45 point yderligere på konto (25 credits yderlligere på brugerkonto)
3 fejl = 100 point yderligere på konto (50 credits yderligere på brugerkonto)
Herefter gives der 150 point yderligere på konto (75 credits på brugerkonto)

#6 Artikler skrevet
1 artikel = 15 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
2 artikler = 20 point yderligere på konto (15 credits yderligere på brugerkonto)
3 artikler = 50 point yderligere på konto (25 credits yderligere på brugerkonto)
5 artikler = 70 point yderligere på konto (35 credits yderligere på brugerkonto)
6 artikler = 100 point yderligere på konto (50 credits yderligere på brugerkonto)
7 artikler = 140 point yderligere på konto (70 credits yderligere på brugerkonto)
Herefter gives der 150 point yderligere på konto (80 credits yderligere på brugerkonto)

#7 Besøg (links, partners, sponsors)
Skal gøres vha. linkcounter (Admin skal være i stand til at se statistik)
1 besøg = 2 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
2 besøg = 2 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
3 besøg = 2 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
4 besøg = 2 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
5 besøg = 2 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
6 besøg = 3 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
7-10 besøg = 3 point yderligere på konto (15 credits yderligere på brugerkonto)
11-40 besøg = 4 point yderligere på konto (25 credits yderligere på brugerkonto)
Herefter gives der 10 point yderligere på konto (20 credits yderligere på brugerkonto)

#8 Modtagne beskeder
1-5 beskeder = 2 point yderligere på konto (1 credit yderligere på brugerkonto)
6-10 beskeder = 2 point yderligere på konto (1 credit yderligere på brugerkonto)
11-20 beskeder = 3 point yderligere på konto (2 credit yderligere på brugerkonto)
21-40 beskeder = 4 point yderligere på konto (3 credit yderligere på brugerkonto)
41-100 beskeder = 10 point yderligere på konto (6 credit yderligere på brugerkonto)
Herefter gives 10 point for hver 50'ene besked (6 credits yderligere på brugerkonto)
DET SKAL VÆRE MULIGT FOR ADMINS AT SE SENDTE/MODTAGNE BESKEDER FRA ALLE BRUGERE !!

#9 Kommentarer (Nyheder og artikler)
1-10 Kommentarer = 1 point yderligere på konto (1 credit yderligere på brugerkonto)
11-20 Kommentarer = 2 point yderligere på konto (1 credit yderligere på brugerkonto)
21-40 Kommentarer = 3 point yderligere på konto (1 credit yderligere på brugerkonto)
41-70 Kommentarer = 4 point yderligere på konto (2 credit yderligere på brugerkonto)
71-150 Kommentarer = 10 point yderligere på konto (5 credit yderligere på brugerkonto)
Herefter gives 10 point yderligere på konto for hver 100'ene besked (5 credits)

#10 Henvisninger - (Den henviste SKAL oprette en bruger på siden før point/credits bliver
overført)
1 henvisning = 20 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
2 henvisninger = 20 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
3 henvisninger = 20 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
4 henvisninger = 20 point yderligere på konto (10 credits yderligere på brugerkonto)
5 henvisninger = 25 point yderligere på konto (15 credits yderligere på brugerkonto)
6 henvisninger = 25 point yderligere på konto (15 credits yderligere på brugerkonto)
Herefter gives der 20 point på konto pr. henvisning (10 credits yderligere på
brugerkonto)
HENVISNINGER: Brugeren skal have et link, foreksempel www.danish-gaming.dk/ref=1, som han
kan give til sine venner. Der skal også indgå "Formmail" så brugeren igennem siden "Henvis
en ven" kan gå ind og tilføje alle de mails han vil og derefter skrive en tekst til
modtagerne. Mailen skal automatisk skrive brugerens henvisnings nr. i bunden selvom
brugeren ikke selv har skrevet det!
 

NOTE: ADMINS BRUGERE SKAL OGSÅ KUNNE SES AF NORMALE BRUGERE. DE SKAL SE NOGENLUNDE SÅDAN
HER UD:
*Bruger*, brugerens profilbillede, antal optjente point og profiltekst
*bruger* er *status* (Online/Offline)
Statistik *bruger* (Ny side åbnes, her står: Oprettet d.: *dato* - sendte beskeder:
*Sendte beskeder* - Modtagne beskeder: *Modtagne beskeder* - Logins: *Antal logins* -
Mail: *Mail* OSV OSV!!
Denne bruger er: *admin*

SHOPPEN:
Det skal være muligt at efterspørge (request) en vare som ikke er i shoppen.

Det skal være muligt at bestille en vare i shoppen

ADMINS skal være i stand til at lægge varer i hver kategori.

NÅR MAN OPRETTER SIG SKAL MAN UDFYLDE:
Brugernavn:
Password:
Nick:
Email:
VALGFRIT:
Msn
Clan
Adresse
Tlf. nr

UDOVER det... Skal man:
Indtaste sikkerhedskode - Foreksempel en billedebox med nogle tal/bogstaver som skal
indsættes på siden.

Sætte flueben ved at man ACCEPTERE betingelserne/retningslinjerne


EKSTRA:
Som VIP kan man: 
Fjerne reklamer fra sin side, få hurtigere svar, modtage 25 gratis credits og 30 point, få
5% rabat i shoppen, samt i en reklame boks få vist sin profil hver 10'ende min. (Skal være
muligt at vælge disse ting i Rediger profil)

Når VIP udløber skal disse fordele fjernes fra VIP brugeren. Enten automatisk eller via
request til admin så han kan gøre det manuelt

I shoppen er det muligt at betale med credits og med penge - eWire overførsel!

Når man opretter en bruger bliver mailen man har tilmeldt automatisk sat på vores
nyhedsbrevs liste.

ANDET:
Jeg laver selv sidens indhold.
Hvis du/I har nogle idéer/forslag kan du skrive tilbage med dem.


Så hvad jeg søger, er i bund og grund et stort community.

Mvh.
Jonathan Miller 



Dato : 20.04.2008, 11:59

Visninger : 1470

Points : 500

 

Regner du så med, at nogen vil lave det gratis?

Dato : 20.04.2008, 23:18

Kommentar af : Henrik Nielsen  

 

Nej :-)

Dato : 20.04.2008, 23:26

Godkendt svar af : Jomiii  

 

Har tilføjet dig på msn.

Dato : 20.04.2008, 23:27

Kommentar af : Henrik Nielsen  

 

iorden

Dato : 20.04.2008, 23:27

Kommentar af : Jomiii  




Login for at skrive et indlæg :



   Brugernavn

Password
 

+ Opret en ny Bruger, Klik her

+ Glemt brugernavn/password

 

Send Artikel/anmeldelse til: phpuni@phpuniverset.dk

Tilbage til oversigt

© Copyright 2000 Propelcom Phpuniverset's politik om personlige oplysninger, artikler & Koder Phpuniverset er optimeret til Mozilla 1024 * 768 Phpuniverset version: 3.0 beta
Webhost : Ignesco.dk

Bund